Hylla
Personnamn
Titel och upphov History marketing : företagens historia som strategisk tillgång
Utgivning, distribution etc. Förlaget Näringslivshistoria Bromma 2023
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Alla företag har en unik historia. Rätt hanterad blir den en strategisk tillgång som företag och organisationer kan utnyttja för sin tillväxt. Den här boken visar på alla möjligheter som finns i ett aktivt, affärsstödjande historiebruk - eller history marketing.
Indexterm - Okontrollerad Marknadsföring Företagsprofiler Historiebruk Varumärken Företag
Personnamn Husebye, Alexander, 1958-
Ägande institution
ISBN 978-91-988167-8-5 (danskt band)
*00007520cam a22014657i 4500
*00132379
*00520240307105627.0
*008230825s2023 sw ||||e||||||000 0|swe|d
*020 $a978-91-988167-8-5 (danskt band)$qdanskt band
*041 $aswe
*08204$a658.827
*084 $aQblb$2kssb/8
*084 $aQba$2kssb/8
*1001 $aSjöman, Anders,
*24510$aHistory marketing :$bföretagens historia som strategisk tillgång $cAnders Sjöman.
*260 $aBromma$bFörlaget Näringslivshistoria$c2023
*300 $a197 sidor$billustrationer$c22 cm
*520 $aAlla företag har en unik historia. Rätt hanterad blir den en strategisk tillgång som företag och organisationer kan utnyttja för sin tillväxt. Den här boken visar på alla möjligheter som finns i ett aktivt, affärsstödjande historiebruk - eller history marketing.
*653 $aMarknadsföring
*653 $aFöretagsprofiler
*653 $aHistoriebruk
*653 $aVarumärken
*653 $aFöretag
*7001 $aHusebye, Alexander,$d1958-
*850 $aHv
*852 $cQblb
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.